zondag, maart 03, 2013

Rihanna for River Island


De collectie van Rihanna for River Island ligt vanaf deze dinsdag in de winkels! Benieuwd? Ik wel! Aangezien het 1 maart is geweest, heb ik eindelijk weer geld en ook ga ik volgende week lekker veel werken, dus er moeten weer nieuwe dingen worden aangeschaft! Ik ben de laatste tijd vooral geïnteresseerd in jurkjes, want na mijn examens vlieg ik direct naar Chersonissos - ja, oh oh cherso! - met mijn hele jaar om alles even letterlijk te vergeten! 
Hopelijk zitten er veel leuke jurkjes in deze collectie en als ik zo Rihanna's stijl de laatste tijd heb gezien, moet dat wel goedkomen. In deze collectie mixt ze girly 90's style met grungy details. In de show op de Londen Fashionweek is al veel weggegeven van deze collectie, hieronder een paar plaatjes van wat we kunnen verwachten!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten