woensdag, augustus 14, 2013

Hammers, Blisters and a lot of magazines


Eindelijk, eindelijk ben ik dan officieel helemaal volgens de wet verhuisd naar Amsterdam! Een klein droompje van me komt uit, ik wil al zo lang als ik het me kan herinneren in Amsterdam wonen en nu woon ik er dan. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met timmeren, schroeven, tillen en alles proberen in de auto te passen, de Ikea is waarschijnlijk gek geworden van al mijn bezoekjes. Maar uiteindelijk is het gelukt, ik zal snel foto's maken van mijn leuke kamertje - zodra de muren een beetje versierd zijn met schilderijen, foto's en al mijn tijdschriften zijn gerangschikt - zodat jullie kunnen bekijken waar ik vanaf nu woon. 

De ideale outfit om veel heen-en-weer te lopen bestaat uit een jeans van Abercrombie, een basic top en comfortabele schoenen. Deze vintage versie van de Nike airmax zitten echt geweldig, ik heb ze in ItaliĆ« bij een outlet gekocht voor maar 50€ terwijl ze hier in Nederland veel duurder zijn. Dat ik ze niet kon laten liggen spreekt voor zich. Wat vinden jullie van deze outfit?

Jacket - Bershka | Top - H&M | Jeans - Abercrombie and Fitch | Shoes - Nike


» Volg Winterjassen in de Zomer op facebook & instagram

11 opmerkingen:

  1. super dat je nu officieel in A'dam woont, leuk zeg! ben benieuwd naar de foto's ;) toffe outfit ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik volg je even via bloglovin' !
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh floooo je schoentjessssss. Hoe heerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Lekker sportief :)
    Ik heb je trouwens genomineerd voor de 'Liebster Award', kijk voor meer informatie op mijn blog.

    Liefs, Michelle
    www.mixingblonde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je naar Amsterdam verhuist bent! Welk stadsdeel woon je? Ik woon in Noord ;)

    BeantwoordenVerwijderen