dinsdag, maart 26, 2013

The one and only


Deze jurk, gedragen door Blake Lively, heb ik al jaren op mijn computer staan. Ik was verliefd op het eerste gezicht. Het is een jurk uit de spring 2011 collectie van Lanvin, een grijze mullet dress. De schoenen zijn ook van Lanvin, en werden bij de modeshow ook gedragen bij deze jurk. Ik weet niet waarom, maar deze jurk doet echt iets met me: los van het feit dat hij Blake fantastisch staat. Ik zou hem echt zó in mijn kast willen hebben, maar behalve een paar slechte replica's ben ik nog niks tegen gekomen dat echt exact op deze jurk lijkt. Er is ook nog een andere jurk die ik erg mooi vind.


Een andere jurk die ik prachtig vind is deze grijze jurk. Natuurlijk staat hij Blake weer geweldig, zoals altijd alles haar geweldig staat - lees ik hier wat opgekropte frustaties? jazeker -. Ik vind vooral het kant prachtig. De grijze grote stroken maken het een chique avondjurk, terwijl met de donkere kleur en het kant er zeker ook een edgy randje aan zit.

Mijn zoektocht naar de perfecte Lanvinjurk zal ik nog niet staken, evenals mijn zoektocht naar het perfecte Blake Lively - lichaam. Uiteindelijk zullen alle puzzelstukjes in elkaar vallen. Wat vinden jullie van deze jurken?


» volg On diraît que c'est la mode op facebook

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog! Ik vind jouw blog ook erg leuk, en deze jurk is echt prachtig inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die jurken zijn inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, die jurken zijn inderdaad ZO MOOI! Ze heeft er ook een perfect lichaam voor!

    x Irene
    SISTERS IN PARADISE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind ze echt géweldig, ze staan haar ook zo mooi :)!

    BeantwoordenVerwijderen