dinsdag, februari 12, 2013

Vreemde BH's


Er zijn op onze wereld heel wat mooie Buste houders gemaakt, maar ook hele
aparte, vreemde en (soms) lelijke BH's. Al kunnen deze ook erg handig
zijn! Hieronder staan een aantal van de meest aparte BH's.
De mooie BH's zal ik in het kader van Valentijnsdag later nog
voor je op een rijtje zetten!


1. De Anti-rimpel BH - door deze BH schijn je minder rimpels te krijgen rond je decolleté
2. de USB-BH - nooit meer je USB vergeten, hij zit gewoon aan je BH vast!
3. de Kraan-BH - het doel van deze BH ontgaat me een beetje, maar ik geloof dat er water
in deze BH verstopt zit wat door middel van een kraantje naar buiten komt. Nooit meer dorst!



1. de Handen-BH - vind ik zelf erg grappig
2. de Vissenkom-BH - altijd je favo huisdieren bij de hand (of bij de borst)
3. de Krab-BH - lijkt mij erg oncomfortabel zitten



1. de Massage-BH - door middel van knopjes kan je de BH op de gewenste standen zetten
2. de Ipod-BH - handig naar de favoriete muziek luisteren




1. de Vuurwerk-BH - as seen on Lady GaGa
2. de Bulletbra - Hier te zien op Madonna, deze vind ik nog wel gaaf!
3. de Varkenskop-BH - hier ga ik niks over zeggen..



1. de Huwelijk-BH - Deze BH kan je alleen uitdoen als je een ring (verlovingsring) in de daarvoor
bestemde gleuf stopt. Het is een idee voor net getrouwde mensen
2. de Stokjes-BH - Je kan eten in de kommetjes doen, en er zitten gratis stokjes bij!
3. de Groei-je-eigen-rijst-BH - altijd eten bij je!





1 opmerking: