maandag, februari 11, 2013

Poedelsneakers


Omdat ik een post wilde maken over sneakers, was ik bezig verschillende sites te bezoeken. Ik kwam uit op de adidas site en mijn oog viel meteen op deze schoen. Kan iemand me vertellen wat dit is en wie hier mee rond zou willen lopen? Een felroze poedel met een zonnebril op steelt de show aan je voeten. Het ergste van alles is ook nog dat erbij staat dat het een herenmodel is.
De zonnebril schijnt ook af te kunnen worden gezet waarna er een paar schattige zwarte hondenoogjes tevoorschijn komen. Na enig speurwerk over deze schoen, kwam ik erachter dat de schoen is gemaakt in samenwerking met Jeremy Scott. Ook heeft hij nog andere schoenen ontworpen voor adidas voor de zomer en enkele kleding, die ik hieronder laat zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten