zondag, februari 24, 2013

Back from Zurich

@ Museum of Design

Vanochtend ben ik teruggekomen uit Zurich, waar ik vanaf donderdag logeerde bij een van mijn beste vriendinnen die daar woont. Samen met een andere vriendin zijn we heen- en teruggevlogen. We hebben Zurich heel goed leren kennen, zowel de winkels en clubs als de bergen en het openbaar vervoer. Het was een geweldige week. Helaas werd mijn nieuwe oplader voor mijn camera vrijdag geleverd, dus kon ik mijn camera niet meenemen. Ik heb wel een wegwerpcamera meegenomen, maar die foto's moeten nog ontwikkeld worden. Ik hoop echt heel erg dat die foto's zijn gelukt en dat ze niet allemaal zwart zijn. Hieronder alvast een paar foto's, die gemaakt zijn met Iphones/Ipods en andere apparaten.

Vliegveld


Museum of Design

Zurich

Museum of Design


Snoepwinkeltje

Sushi Sandwiches?!


Margarita's!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten