maandag, februari 17, 2014

Londen


Aan het begin van dit jaar ben ik met een paar vriendinnen naar Londen geweest en de foto's die ik daar heb gemaakt heb ik nog steeds niet op mijn blog gezet: dus hierbij. Londen is een geweldige stad, we hebben heerlijk geshopt, gegeten en hebben geweldige musea bezocht - ja, musea's worden geweldig leuk naarmate je ouder en wijzer wordt - waaronder het Victoria & Albert Museum, the National Gallery en de Saatchi Gallery. Hopelijk krijgen jullie met de foto's een klein beeld van Londen: zijn jullie er ooit een keertje geweest?

3 opmerkingen:

  1. Ziet er geweldig uit Flo!
    Vooral dat gebouw met die schoenen erop haha,
    heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik ben zelf vorig jaar naar Londen geweest. Ik zou zo weer terug willen!

    BeantwoordenVerwijderen