woensdag, november 06, 2013

Verwaarloosd


Lieve volgers, sorry (nogmaals) voor de weinige posts die op mijn blog verschijnen. Blijkt dat ik het toch drukker met mijn studie heb dan ik had gedacht van tevoren, en dit gaat - helaas - toch voor het bloggen. Ik ga toch proberen elke week / twee keer per week een leuk artikeltje te plaatsen: maar dit gebeurt toch echt alleen als ik er tijd voor heb. De afgelopen weken ben ik druk bezig geweest met het onderzoeken van verschillende stoffen, naden, plooien en rimpels en hopelijk komt hier uiteindelijk een goed prototype uit!

De studie is verder wel helemaal wat ik had gehoopt, ik hoop dat ik na dit project alleen maar meer bezig kan zijn met branding in plaats van met design, wat dit project spreekt me toch enorm weinig aan, waardoor ik wel alleen maar meer zeker ben van mijn keuze. 

Amsterdam is een geweldige stad en samen met mijn top-huisgenootjes en kamer hoop ik het hier nog heel lang fijn te hebben! Al ben ik wel blij als ik thuis weer lekker verzorgd kan worden natuurlijk.. Dingen waar ik nu heel erg naar uitkijk zijn het einde van dit project - laten deze weken snel gaan -, Sinterklaas, wintersport en Kerstmis.

Waar houden jullie je mee bezig op dit moment?


» Volg Winterjassen in de Zomer op facebook en instagram

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit! En wauw die foto van jou is mooi!
    Liefs
    www.xwiesx.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel echt prachtig uit, dan je blog maar even op de tweede plaats!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi prototype! Fijn dat zo'n project je keuze bevestigd. Leuke foto van jou inderdaad.

    BeantwoordenVerwijderen