dinsdag, november 12, 2013

Schijn bedriegt

Loafers - River Island

In mijn vorige post zag je deze superleuke shiny loafers al twee keer langskomen, maar helaas zijn dat ook de enige twee keren dat ik deze schoenen heb gedragen. Hoe leuk ze ook lijken, schijn bedriegt. Toen ik ze bij de River Island zag staan was ik op slag verliefd, en omdat ze vrij goedkoop waren (25€) twijfelde ik geen moment en kocht ik ze. Tot nu toe ben ik altijd blij geweest met mijn aankopen van River Island, ze verkopen prachtige dingen. Het is niet dat ik een kleinere maat heb gekocht dan dat ik heb, maar de achterkant van mijn hiel deed al aan het begin ontzettend pijn. Ik besloot ze (ondanks de vele blaren die ik die ene keer heb opgelopen) nog een keertje aan te doen op een dag dat ik weinig moest lopen, maar door verandering van omstandigheden - het vinden van een copyshop omdat alle copyshops die ik op google vond niet bestonden - moest ik toch half Amsterdam doorstruinen en dat was op zijn zachtst gezegd gewoon niet te doen. Het hoogtepunt van de dag was dat ik struikelde over een stoeprand en de achterkant van deze schoenen in mijn hiel sneden, wat twee grote sneeën opleverde waar ik nu nog steeds littekens van heb. Ik zal deze schoenen nooit meer dragen en voortaan alleen maar duurdere loafers van betere kwaliteit kopen. Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?



5 opmerkingen:

  1. Ik had zelf vroeger zilvere ballerina's. Ik was er zo ontzettend blij mee, maar iedere keer ging de achterkant van mijn voet open. Ik dacht ik loop ze nog wel uit, want ik vond ze gewoon prachtig. Helaas, het gebeurde keer op keer en uiteindelijk heb ik ze maar weggegooid. Toch had ik het van River Island nooit verwacht, echt balen meid! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat naar! Ik vind ze heel leuk maar zonde dat ze zo snijden.. Zelf gelukkig geen ervaring mee, maar wel met schoenen waar je steeds uitschiet. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat ziet er fijn uit. Ik had ook ooit gewoon ballerina's gekocht die wel goedkoop en oké waren maar ze zaten. niet. oké. heb ze uiteindelijk maar ook in de prullenbak gegooid haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat naar dat ze zo snijden! Ik heb weleens blaren gehad, maar zo erg nog nooit haha!

    BeantwoordenVerwijderen