dinsdag, augustus 27, 2013

Trend: Boyfriend jeans


Omdat de Boyfriend Jeans nu weer helemaal terug is van weggeweest, heb ik voor jullie 6 superleuke jeans uitgezocht. Nummer 5, van de H&M, heb ik zelf gekocht en ik ben er nog steeds superblij mee! Maar nummer 6 staat zeker hoog op mijn verlanglijstje. Ik heb zelf met G-Star een soort haat-liefde verhouding, de jeans vind ik echt geweldig omdat ze altijd lang genoeg zijn voor me - Zara broeken zijn altijd te kort - en een goede pasvorm hebben. Maar de rest van de kleding van G-Star vind ik helemaal niks eerlijk gezegd, voor mannen wel, maar voor vrouwen echt niet mijn stijl. 

Deze jeans zijn goed te combineren met sneakers voor een stoere look, maar met een paar leuke hakken kan je er ook een chique outfit van maken. Ik draag mijn jeans met zowel Nikes als hakken. Welke Boyfriend Jeans vind jij het leukst?

» Volg Winterjassen in de Zomer op facebook en instagram


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk, maar ik wil sokken in mijn schoenen haha, zo lelijk als die zo opvallen ):

    Primark heeft trouwens ook een leuke

    liefs,
    invisiblecreations.nl
    discoverblogs.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik vind de derde mooist!
    Denk niet dat ik ze zelf ooit zou aan doen,
    hou te veel van mijn jurkjes (:

    Liefs, Liese
    Cats & Dresses

    BeantwoordenVerwijderen