woensdag, augustus 21, 2013

Denim shorts

Broekje - Episode

Wat me de laatste tijd opvalt is dat bijna elk meisje wel een hoog taillebroekje van Levi's in haar bezit heeft, maar toch weten veel mensen niet waar ze nou eigenlijk te koop zijn. Ik ben ook gek op deze broekjes maar ze moeten wel goed passen en dat is vaak een hele klus. Ze zijn gemaakt van oude Levi's broeken en ze worden nu als taillebroekjes verkocht, dat betekend dat de maten niet meer helemaal overeen komen met je eigen maat. Ik ben er zelf nu (na lang speurwerk) achtergekomen dat ik maat 31 heb voor deze broekjes, terwijl mijn normale broekmaat 28 is. Ik raad dus niemand aan om deze broekjes online te bestellen maar gewoon lekker een stapel van 20 shortjes te gaan passen in de winkel.

De hype van deze broekjes snap ik echt volledig, aangezien ze zowel leuk staan in de zomer als in de winter. In de zomer kan je zo'n broekje goed combineren met een crop top of een leuk blousje, terwijl je in de winter het broekje prachtig kan combineren met een groot wollen vest en stoere boots. De broekjes zijn echt in alle combinaties mogelijk: je kan een outfit lief maken of juist heel erg stoer.

De shorts zijn te koop bij de Episode, maar je hebt natuurlijk ook hoge taillebroekjes bij bijna alle andere kledingwinkels. Toch vind ik dat de Levi's shortjes het beste zijn qua prijs en qua stijl. Het leuke is ook dat elk broekje uniek is: ze zijn namelijk gemaakt van verschillende Levi's broeken in alle soorten en maten. Ze verkopen de shorts ook in het zwart, wit, roze, geel en alle andere mogelijke kleuren en liggen in grote stapels bij de Episode te wachten om verkocht te worden.

Wat vinden jullie van de Levi's short?

» Volg Winterjassen in de Zomer op facebook en instagram

7 opmerkingen:

  1. Ik vind Levi's shorts fijn. Ik heb er zelf 3 en ben van plan om er nog meer te kopen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt super gaaf, moet er ook nog eentje gaan kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had er zelf twee gescoord op de Ijhallen, eenmaal thuis zaten ze echt voor geen meter!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook één van de Episode! Zó'n geweldige winkel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Everyone needs a vintage Levi's, vind alleen dat ze bij Episode soms een beetje tè kort zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb zelf ook een paar,
    heerlijk zitten die!
    In de Levi's stores verkopen ze ook gewoon de shorts,
    daar kloppen de maten (bij mij in ieder geval haha) wel (:

    BeantwoordenVerwijderen