woensdag, juli 17, 2013

Instagrams in Lefkas, Greece

Zoals jullie weten was ik de afgelopen 10 dagen te vinden in het zonnige Lefkas in Griekenland. Omdat ik hier vaak geen internet had en het moeilijk is om een laptop mee te nemen op een boot heb ik hierdoor niet actief kunnen bloggen. Wel heb ik elke dag 1 of meerdere foto's op instagram geplaatst zodat jullie mijn reis konden volgen. De eerste dag zaten we in een hotelletje in Corfu om vervolgens af te reizen naar Lefkas om daar een weekje op een boot te gaan zeilen. Daarna zaten we weer enkele dagen in een hotel in Vassiliki, waar we onder andere konden surfen. 
Omdat ik de foto's van mijn camera nog even ga bewerken voordat ze op mijn blog komen, heb ik voor jullie alvast de foto's die ik heb gemaakt met instagram. Om de foto's er in zijn geheel op te krijgen zijn ze omrand met witte vlakken, wat ook wel weer chic staat. Ik heb gebruik gemaakt van de fotobewerkings-app BeFunky (www.befunky.com), wat nogal apart klinkt maar echt prachtige foto's maakt.


1. Uitzicht op het balkon van het eerste hotel || 2. Zwarte Levi's voor vandaag || 3. De marina in Lefkas bij aankomst || 4. Rood gemixt met zwart vandaag || 5. Mijn zusje klaar om de Ionische zee te gaan onderzoeken met haar snorkel || 6. Een sportief topje met een maxi-skirt van Mango deze avond


1. Een oranje H&M jurkje gemixt met een beige bikini || 2. Een kimono met slangenprint vanavond || 3. De zee vanmiddag met een zeeschildpad erin! Zo gaaf om deze schildpad in het wild te hebben gespot! || 4. Een blauw/wit jurkje van Loaded deze ochtend || 5. Een fluorroze jurkje van H&M met fluorroze nagellak op mijn tenen || 6. Een lekkere verse jus d'orange deze ochtend.



1. Het uitzicht bij een strandtent in Paleros, met ons bootje op de achtergrond || 2. Een shirtje van de H&M waar ik zelf studs op heb gezet || 3. Mijn nieuwe Phi ketting || 4. Het uitzicht vanaf mijn balkon bij het laatste hotelletje || 5. Een bloemenjurkje van de H&M vanavond || 6. Een zwarte maxidress van Soky and Soka vanavond 


Wat vinden jullie van deze eerste reeks foto's? En zijn jullie al op vakantie geweest of waar ga je naartoe?

Volgde je me nog niet op instagram? Klik hier om me te volgen!

9 opmerkingen: