zondag, juli 28, 2013

Arrivederci!

Over een paar uurtjes zit ik in het vliegtuig naar Italië! We gaan eerst een paar dagen in een plaatsje onder Rome zitten, daarna tussen Rome & Venetië in en we vliegen vervolgens terug vanuit Venetië. Ik ben zelf een keer met school naar Rome geweest maar ben nog nooit in Venetië geweest dus ik ben echt heel erg benieuwd! Ik heb heel veel zin in het warme weer en het lekkere eten, en ik heb ook vooral zin om heerlijk tot rust te komen voordat het drukke eerste studiejaar begint. 

Ik zal deze dagen veel minder bloggen dan dat ik nu doe, maar om toch up-to-date te blijven kan je me volgen op instagram. Ik zal hier elke dag minimaal één fotootje op plaatsen, waardoor je een impressie krijgt van Italië en mijn outfits. 

Voor iedereen die nog op vakantie gaat: heel veel plezier, en volgens mij is het weer in Nederland ook helemaal niet verkeerd op dit moment dus geniet er nog lekker van!

» Follow On diraît que c'est la mode on facebook and instagram

5 opmerkingen: