maandag, mei 06, 2013

Baggy

Bag - Aigner

Ik ben zelf niet zo'n tassenmens, ik heb ooit in het verleden een felblauwe leren tas gekocht bij de Zara en daar loop ik nu alweer een half jaar mee. Ik wissel het af met een cowboysbag die ik voor school ooit gekocht had, en een paar (vaak: neppe) Longchamp tasjes. Ik heb zelf altijd het idee dat tassen een beetje een verspilling van geld zijn, ik bedoel: ik geef het veel veel liever aan kleding en schoenen uit. Het wordt tijd dat ik tassen ga zien als een essentieel detail van een outfit, en dat idee begon toen ik deze prachtige tas vond ik mijn moeders collectie - thanks mom -. Hij is van zwart leer en past daarom eigenlijk wel bij elke outfit, verder zit er een handig (diep) vakje in de binnenkant en past er precies een A4 formaat snelhechter/boekje in. 

Hopelijk mag ik hem nog even gebruiken, daarna zal ik toch echt op zoek moeten naar een eigen mooie tas. Welke tas raden jullie me aan?

» Volg On diraît que c'est la mode op facebook

2 opmerkingen:

  1. Leuke tas! Ik heb exact hetzelfde probleem met tassen haha. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog heb je! Ik volg je vanaf nu, zou je bij mij ook een kijkje willen nemen en mij misschien ook willen volgen? Ik ben net begonnen met bloggen over de producten die ik verkoop in mijn pas geopende webshop. Ik verkoop van alles, van statement ketting tot suède tassen! Ik ben benieuwd wat je ervan vindt :)

    Liefs,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen