maandag, maart 11, 2013

Speld in een Hooiberg


Eigenlijk heb ik natuurlijk he-le-maaal geen tijd over, en moet ik nu heel snel weer terug in de boeken. Maar ik had er even geen zin meer in, en omdat het altijd een enorme chaos is in mijn kamer (aka. ik kan geen kledingstuk meer vinden, maar dan ook echt niet), besloot ik al mijn jurkjes te zoeken .en even op te hangen. Ik zag meteen dat er toch nog iets van orde in mijn jurkjes zit, erg verrassend  De winterjurkjes zijn namelijk allemaal zwart-wit-grijs, en de zomerjurkjes hebben leuke kleurtjes. Je ziet dus al meteen welk seizoen ik het fijnst vind.. Ik ben alleen in de zomer niet zo'n enorm jurkjesmeisje, dus vandaar dat er ook 2 jumpsuits tussen hangen. Verder heb ik ook nog een paar verdwaalde galajurken gevonden. Dit gaf mij ook de gelegenheid de gênante, te kleine en kapotte jurkjes weg te gooien, die hebben deze post helaas niet gehaald. Hierbij dus een inside blik in mijn ''jurkenverzameling''..


White/Black maxidress Jane Norman | Long Back dress Little Mistress


Strapless Jumpsuit Vintage winkeltje in Friesland | One Shoulder Jumpsuit Men at Work 


Black Strapless Dress Vila | Orange Dress Three Little Words (CHECK HIER)


Black Dress H&M (CHECK HIER) | Grey Furry Dress ZARA | Black Dress Lipsy London 
Grey Summer Dress St. Tropez | Creme Dress Vila | Creme Dress with Skirt Attached Vila


4 opmerkingen:

  1. Mooie jurken allemaal, vooral je eerste maxi dress ziet er (volgens mij) prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post en hangers, waar heb je die vandaan? Bloggen is trouwens echt een te dodelijke afleiding als je moet leren.. dus succes als je nog moet :) ik hoop dat ik mijn tentamens ook maar heb gehaald..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha klopt, maarja soms móet je gewoon even een pauze! Die hangers hebben wij al heel lang hier thuis liggen, dus ik heb geen idee waar ik ze vandaan heb, maar ik denk dat ijzeren hangers nog wel ergens te koop moeten zijn!

      Verwijderen